Bra självförtroende, trycks aldrig ner av någon

Skulle ni kunna gott folk gå ut på stan och våga sjunga för en hel folkmassa utan att skämmas över hur det låter eller hur det hörs?

Det där kallas för bra självförtroende om man klarar av det då har man bra självförtroende.
Men det gällar också att skapa det självförtroendet och det är svårare om man inte har det för då vågar man inte göra alla galna saker som andra gör...

Men det handlar också om att vilja göra det för har man ett bra självförtroende så försöker man alltid att hjälpa folk och få dom på bättre humör. Men om man har dåligt självförtroende och träffar på en person med bra självförtroende då försöker man automatiskt ibland att trycka ner den personen tills den är som en själv (det här gäller inte alla)

Så då försöker man hela tiden men man kan aldrig lyckas för en person med bra självförtroende som trivs med sig själv vet att den ser ut som den gör och då vågar man ställa sig och säga till när någon ger en taskig kommentar och det visar på bra självförtroende:)


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Tack!

2010-05-19 @ 23:01:45
URL: http://supermanda.blogg.se/
Postat av: LORISSALOVEBOMB

sv: Jag lägger nog 5 timmar per dag på min blogg - skriva inlägg, läsa inläggen hos de som kommenterar så jag kan kommentera tillbaka, svarar på frågor och så.. Och så har jag läs och skrivsvårigheter, så allt tar längre tid för mig än många andra.



och på tal om läs och skrivsvårigheter; vad tycker du om skolan? Gillar du att plugga?

2010-05-20 @ 00:55:25
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Emelie <3

Hahahaha aa de gör hon.. Och sen hennes jävla karamell papper också..

2010-05-20 @ 09:36:52
URL: http://ammis.se
Postat av: Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!

Hej tjejen, hoppas att du har en bra start på denna dagen. jag vill tipsa dig om att delta i tävlingen som avslutas idag, i min blogg. du kan nämnligen vinna ett valfritt pris. antingen lösnaglar eller ett smycke som storbloggaren Foki har och använder sig av! Coolt ju! dessutom är det inte många som tävlar, så vinstchansen är stor! kram

2010-05-20 @ 10:42:34
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0