Syskonkärlek


                                                                   En Gåva 

Ett syskon
är en gåva, en lycka så stor att det knappt går att beskriva. Med ett syskon kan du dela dina tankar och känslor, ni kan åka ut på äventyr tillsammans, ni kan sitta tysta och se på varann, men ändå förstå varandra, ni kan komma på konstiga men roliga saker med varandra och skratta åt dem, ni kommer alltid finnas i varandras liv, ni kommer alltid älska och ta hand om varandra!

Jag vill påminna er som har syskon, att komma ihåg att alltid ta hand om varandra och älska varann. Även fast ni bråkar ibland och tjafsar, så tycker ni inte mindre om varandra för det. Ett syskon är så värdefullt, du kommer alltid ha denne i ditt liv så det är viktigt att ni finns där för varann!

Jag själv har två syskon som jag älskar otroligt mycket, Karolina och Martin. Martin hinner jag inte se så ofta men står honom nära ändå, Karolina (Karro) ser jag varje dag och är ofta med henne och hittar på tokigheter, jag kan verkligen vara mig själv till 100% när jag är med henne och vi har en otroligt fin relation till varann =) <3 
 

                                         Förlora Kontakten med sitt syskon

Om du för någon anledning skulle tappa kontakten med ditt syskon vid vuxen ålder, fundera över vad som orsakade det och kom ihåg att det som gjorde att ni tappade kontakten, är det du/ni ska försöka lösa! Man bör inte vara sur speciellt länge på varann, om man annars står varandra nära, så försök ta tag i problemet så fort som möjligt så att ni mår bra!


Kram från mig! / Ellie

Kommentarer
Postat av: anna

så vackert skrivet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0