spåren finns alltid kvar

Det är sånna här saker som man inte vill veta av, att man ska sitta och lägga ut falska saker på en person istället för att titta om det är sant först så lägger man ut det och sen blir den personen anklagad för att vara något som inte ens är sant.

Då ska man hellre kolla först om det är sant och fråga ut den personen om det var den som skickade det och sen så kan man fråga om man kan lägga ut det. Men det är sånna här saker som händer när man försöker få fler besökare man lurar i något som inte är sant och sen så lär man radera inlägget men spåret finns fortfarande kvar på den personen som vart utlagd.

Så tänk på att alltid fråga den personen eller kolla upp mejl addressen så man vet om det är sant.







av frida

Kommentarer
Postat av: k

antar att du syftar på Kissie ;P ^^ jaa hon gör ju som hon gör. Men hoppas mina fotspår av alkohol glöms BORT , skämmmmmmms ;P

2010-06-06 @ 20:18:14
Postat av: Playmates Of Sweden

fin bild :D ni har väl ingen snö kvar ?

2010-06-06 @ 22:27:52
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Tack så hemskt mycket, häng gärna kvar om du gillar min blogg. jag ger massa tips om hudvård och smink, det är mitt yrke:)



Stora kramar<3

2010-06-08 @ 11:47:52
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0